13.6 C
Valencia
viernes, 29 marzo 2024

Las últimas noticias de la Comunitat Valenciana, con la actualidad de Valencia, Alicante y Castellón

Más

    Rafa Climent participa en la presentació de la jornada ‘Clients-Proveïdors’ organitzada per Coeval, Fedac i Ibiae

    Otras noticias


    El conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafa Climent, participa en la roda de premsa de presentació d’una nova edició de la jornada «Clients-Proveïdors» organitzada per la Confederació Empresarial de la Vall d’Albaida (Coeval), la Federació Empresarial Alcoià-Comtat (Fedac) i l’Associació d’Empresaris d’Ibi i Comarca (Ibiae), en col·laboració amb la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) i el suport de l’Ivace.

    Aquesta trobada, que adquireix per primera vegada un caràcter autonòmic, té com a objectiu potenciar les oportunitats de negoci entre empreses de la Comunitat Valenciana perquè descobrisquen possibles col·laboradors, proveïdors o clients, tant en els seus territoris com en la resta de la Comunitat Valenciana.

    – Dilluns, 10 de gener de 2022
    – 11.00 hores
    – Seu de CEV. Carrer Orense, 10. Alacant

    ¿Quieres hacernos llegar alguna información?

    Si quieres poner en nuestro conocimiento algún asunto que creas que debería ser de conocimiento público o aparecer en una noticia, puedes enviarnos un email a: redaccion@eldiariovalenciano.com

    Más noticias

    DEJA UNA RESPUESTA

    Por favor ingrese su comentario!
    Por favor ingrese su nombre aquí

    Los comentarios son moderados para evitar un debate irrespetuoso o que se caiga en los insultos y las descalificaciones hacia el resto de la comunidad. Por lo tanto, al enviar tu comentario deberás esperar un rato hasta que sea revisado y se publique. Gracias por tu comprensión.

    Últimos artículos