14.6 C
Valencia
jueves, 28 marzo 2024

Las últimas noticias de la Comunitat Valenciana, con la actualidad de Valencia, Alicante y Castellón

Más

    El Consell aprova un conveni amb la Universitat d’Alacant per a l’organització de quatre concerts del Circuit Sonora

    Otras noticias


    En concret, es tracta dels concerts de Smoking Souls, Cactus + Blackfang, Andreu Valor i Jonatan Penalba

    El Ple del Consell ha aprovat un conveni de col·laboració entre l’Institut Valencià de Cultura (IVC) i la Universitat d’Alacant (UA), per a organitzar, conjuntament, quatre concerts del Circuit Sonora 2021-2022, que se celebraran al paranimf de la Universitat d’Alacant.

    En concret, es tracta dels concerts de Smoking Souls, Cactus + Blackfang, Andreu Valor i Jonatan Penalba. Per mitjà d’aquest conveni, l’Institut Valencià de Cultura hi aportarà 26.000 euros, mentre que la Universitat d’Alacant hi col·laborarà amb 6.600 euros.

    Cal recordar que l’Institut Valencià de Cultura organitza, cada any, el circuit Sonora, cicle de concerts amb els grups guanyadors i finalistes dels Premis Carles Santos de la Música Valenciana, en diferents llocs del territori valencià.

    ¿Quieres hacernos llegar alguna información?

    Si quieres poner en nuestro conocimiento algún asunto que creas que debería ser de conocimiento público o aparecer en una noticia, puedes enviarnos un email a: redaccion@eldiariovalenciano.com

    Más noticias

    DEJA UNA RESPUESTA

    Por favor ingrese su comentario!
    Por favor ingrese su nombre aquí

    Los comentarios son moderados para evitar un debate irrespetuoso o que se caiga en los insultos y las descalificaciones hacia el resto de la comunidad. Por lo tanto, al enviar tu comentario deberás esperar un rato hasta que sea revisado y se publique. Gracias por tu comprensión.

    Últimos artículos